Próbálod magad kinyírni...?

2015. augusztus 30., vasárnap


Nem tudom mi volt belőle az igazság, de ha valamennyit füllentett is, nem állt messze a valóságtól. Megint összehozott a sors egy suicid hajlammal. Nem gondoltam, hogy ennek ennyi fajtája lehet. Most a lassú évődős verziót láttam. Tudod...nem az a nyissz! és vége van. Ez a típus nem ennyire drasztikus, bár szereti a szélsőségeket. Nem teátrális. Lassan, vontatottan csinálja, kiélvezi minden percét.

Láttam már korábban hasonlót. Ők a függők. Akik folyamatosan rácáfolnak saját magukra beszéd közben, és néha-néha elhintik, hogy az a tempó, amit ők tolnak sokkal kevésbé gáz, mint a többieké akik mondjuk napi húsz papírt nyalnak be, meg elfüstölnek egy egész ültetvényt. Akiknek ha egy estét cucc nélkül kell tölteni, elunják magukat, és fogalmuk sincs mit kezdjenek az idővel. 

Kirázott a hideg. Főleg azért, mert mindeközben, amíg ezt figyeltem lepörögni a szemem előtt, én már harmadik éjszakája ittam. Én is csak egy rossz alkesz vagyok. Muszáj volt, mert úgy éreztem a józanság valami lila-liberálisfaszom-köd szerűen telepszik az agyamon, és nem látom a valóságot. A piával kirajzolódott egy csomó minden. Például az is, hogy a drogos nem csak suicid, de a világ legönzőbb embere is. Az pedig örök és egyértelmű, hogy mindenki más a körön kívül aki nem tol semmit, elítéli az életvitelt. És erre én csak annyit mondtam: véleménye mindenkinek lehet, nem? Magamban nevettem, hogy az milyen sértő, ha a junkie-t ítélik el... de hogy fordítva milyen ganénak látszanak a józan, szürke valós világban dagonyázó, megvető tekintetű emberek...az tök rendben van. Ne nézz mögé! Durva, hogy minden ami nem rég még az egyik legizgalmasabb dolog volt az életemben, most hirtelen szánalmat kelt bennem. Ilyen lehet, mikor meglátsz messziről valamit, amire nagyon vágysz. Aztán minél közelebb mész...minden lépéssel egyre olcsóbb és szánni valóbb lesz.

1. A barátnőm szerint gáz vagy.

2. Na, igen? Miért?

1.  Meg kell magyaráznom? 

2. Hát szerintem meg ő a gáz.

1. Azt mondtam neki, hogy még nem találkoztam emberrel, aki ne lenne gáz, szóval kurvára mindegy.




0 megjegyzés:

Leave a Reply