Szó szerint emlékezős mikroébredések

2015. augusztus 8., szombat

1#

- Hozz már nekem egy energiaitalt a boltból.

- Meg vagy zavarodva? Nem veszek olyan egészségtelen szart.

- Fizetem a kólalájtod.

- Mindjárt itt vagyok.


2#

- Szarul vagyok.

- De minek iszol ennyit? Hol voltál?

- Valami gyökérrel találkoztam. Csak ma ismertem meg... de hallod? Kiakadok, a vége mindig az, hogy feleségül akar venni, vagy totál undorodik.

- Persze, hogy feleségül akar venni. Fantasztikus vagy. 

- Egy trash az életem. 

- Dehogyis trash... Okos vagy, vicces, van egy jó állásod, jól nézel ki. Csak... hagyd ezt a marhaságot, hogy fiúkkal akarsz barátkozni. Mert ez így, ebben a formában lehetetlen.

- Ne gyere értem többet, jó? Akkor se, ha kérem.

- Nem tudok nem jönni.


3#

- Szia, ne haragudj! Ti együtt vagytok?

- Nem, dehogy... miért? Kéne a száma?

- Hát, igazából a tiedet szerettem volna elkérni.

- Az enyémet? Ez biztos?

- Miért, ennyire buzisan nézek ki?

- Áh...pont ez az. Túl jó pasi vagy. Nem adhatom meg, mert... én nem idevalósi vagyok. Vidéki, vágod.

- Érted szívesen lemegyek vidékre.

- Hiszem, ha látom. Na jó... add a kezed, felírom.

- Jó az illatod. Milyen parfüm...?

- Olcsó pia és Marlboro.


4#

- Hajlandó vagyok addig elmenni, amíg csak kell. 

- Nem tűnsz lelkesnek.

- Mert fogalmam sincs mit tegyek. Sokat agyalok rajta, hogy belevágjak-e vagy sem. Lehet, elhibázom.

- Figyelj, ha csinálod, ha nem csinálod... végülis kurvára mindegy. A végén valamiért mind a kettőt megbánod.


5#

- Elképesztő vagy. Nagyon jól éreztem magam ma este.

- Tényleg? Ennek igazán örülök.

- Soha nem találkoztam még hozzád hasonló emberrel. Más vagy mint a többiek.

- Ehgen tudom. Sokkal rosszabb.

0 megjegyzés:

Leave a Reply