Fura pillantások

2014. április 27., vasárnap



Fura pillanatok, amik a hétvégén történtek velem. 

1#

Amikor ír, kedves és figyelmes. Azt írja hiányzom. Flörtöl, óvatos, igyekszik a kedvemben járni. Amikor találkozunk furán tartózkodik, nem néz rám. Beülök mellé a kocsiba, és mindenfelé furikáz. Hálás vagyok érte, és megköszönöm hogy vigyáz rám. Az utastérben végre rám néz, mikor már nincs ott senki és  bókol a maga módján.

- Te agyban jó vagy. Soha nem kell majd fizikai munkát végezned. 
- Ezt nem tudhatod. Ha egyszerűbben gondolkozik az ember, ki van zárva hogy mindent túl bonyolítson.


2#

Koncertre hívott, én elmentem. Az énekes bekiabálta a tömegbe: legyetek szerelmesek minden nap! A másik lány rám nézett hosszan, megölelt és adott egy puszit.

3#

Kinevette a bérletemen a fotót és megkérdezte elhozza-e nekem a lakásomhoz amit korábban elhagytam. Megköszöntem és felírtam egy cetlire, hogy kedves volt hozzám.

4# 

Egy jojót hamis aláírással ötszáz forintért eladtam egy fiúnak. Később meghívott minket egy italra, könnyesre nevettük magunkat, és megkérdezte hazakísérjen-e. Azt válaszoltam nem kell. Talán majd legközelebb...és visszaadtam a kabátját.

0 megjegyzés:

Leave a Reply