hope

2021. szeptember 12., vasárnap

 Azt hittem minden alkalomra emlékszem, mikor azt mondtad,


"Szeretlek"


Mert később azt is mondtad, csak akkor szeretnéd kimondani, amikor úgy is érzed. (én meg csak annyit kérdeztem kétségbeesve: "hát nem érzed mindig?) Szóval szeretek visszagondolni ezekre a pillanatokra, mert így biztos lehetek benne, hogy akkor, abban a pillanatban viszontszerettél. 

De most alig találok, pedig biztos vagyok benne, hogy többször is mondtad. Máris elkoptak volna? 

Amikor karácsonykor odaadtam az ajándékod, és az volt benne, amit csak félmondattal említettél, hogy szeretnél magadnak. Igen... ez biztos megtörtént. Ezt nem kell újrahuzaloznom. Megtörtént. Átöleltél és mondtad, hogy szeretsz. Tényleg mondtad, még az illatokra is emlékszem. Most beérem ezzel az eggyel is, amíg könnyebb lesz a szívem.


0 megjegyzés:

Leave a Reply