Let it flow with the river

2013. július 15., hétfő



Egy kép az elkészült lila szobám faláról. Ciki? Nem fogok felnőni soha...épp csak Pán Peti hiányzik ahogy átszeli a giccses virágok hullámait. :D De egy percig sem bánt a dolog, még itt is megosztom. 
Az alapállapotokról szólva egészen jó a hangulat. Nem teljesen gondterheltség mentes hétköznapokban lavírozva megint munkát keresek, és mint kiderült igénytelen CV-t küldözgetek mindenfelé. Talán ezért nem írnak vissza? Inkább kevés helyre adom be, válogatok és húzom a szám. Jó munkát szeretnék, nem rongy keresettel. Mint kiderült - ismét - itthon ezt nem annyira könnyű megszerezni. Türelmes vagyok, csak néha kicsit gané, hogy már nem tanulok, nem dolgozok és alapvetően lusta is vagyok így nem sok minden van belőlem.
Még csak július közepe van, de sokszor érzem, hogy lenyom és hátráltat az időjárás. Olyan front szerűséget érez az egész család, és ettől mindenki kicsit ingerlékenyebb. Mint mindig.
Elmúltam huszonhárom, és évek óta ez volt a legjobb buli. Minden vakfoltjával együtt, pedig hát nem is kell mondani nagyon tartottam tőle. Kalandos volt, sok nevetéssel meg élménnyel. És egy éjszaka alatt majdnem leforgott a másnaposok negyedik forgatása, ami sokkal jobb lett volna mint az elődjei. :) Mivel mostanában nem járok el, valahogy feltöltötte a social skilleket és örültem, hogy mindenki gondolt rám egy kicsit, akinek fontos volt. Remélem még lesz ilyen a nyáron, mert az egy hétre jutó események száma többnyire egyelő a nullával. Olyan remekül működik a let it flow elv, hogy ami történt és felkavart, arról sem akarok írni. Már nem fontos. El is engedtem, és átadom a helyét valami megnyugtató chill zenének.


0 megjegyzés:

Leave a Reply